Урок 22

Складання програм з повторенням у середовищі Скретч.
ПР № 8. «Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч»


На 4 бали
Створіть алгоритм за зразком. Натисніть клавішу пропуск. Що відбулолся з виконавцем та чому?

На 6 балів
Скласти алгоритм, в результаті виконання якого, виконавець переміщуватиметься на 10 кроків, якщо він не доторкається границі сцени. Як тільки виконавець доторкається границі сцени, його рух припиняється.
На 9 балів
Складіть алгоритм, в результаті якого виконавець рухається вправо поки не доторкнеться границі сцени, як тільки виконавець її доторкається - він повідомляю "А далі - направо" і йде до правої границі.
На 12 балів
Складіть алгоритм, за яким виконавець переміщується між границями сцени у горизонтальному напрямку до натиснення клавіші 1. Після цього виконавець рухається у вертикальному напрямку до натиснення клавіші 2.

Домашнє завдання. Складіть алгоритм у Скретч, використовуючи команду Завжди, щоб виконавець рухався то у вертикальному напрямку між границями сцени, то у горизонтальному напрямку між границями сцени, поки не буде натиснуто кнопку Зупинити все. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий